La cat se ridica investitia intr-o vitrina calda pentru unitatea dumneavoastra HoReCa?
La cat se ridica investitia intr-o vitrina calda pentru unitatea dumneavoastra HoReCa?
In mod normal, daca activati in industria HoReCa, indiferent ca detineti ori adiministrati un restaurant, o pizzerie, un bar, o cofetarie sau o patiserie, va puteti considera norocos, intrucat va adresati unei nevoi de baza a oamenilor: aceea de a se alimenta. Prin urmare, din moment ce oferiti produse si servicii indispensabile, nu ar trebui sa duceti vreodata lipsa de clienti.
Cu toate acestea, tinand cont de perioada extrem de dificila si plina de incertitudini pe care o traversam cu totii, din cauza efectelor pandemiei, razboiului desfasurat practic la granitele noastre si crizei economice globale care se profileaza, este firesc sa fim intai de toate prevazatori.
Prin urmare, in cazul in care doriti sa va dotati unitatea din domeniul ospitalitatii cu o vitrina calda, spre exemplu, cu siguranta v-ar interesa sa aflati la cat se ridica o astfel de investitie. Pentru inceput, trebuie precizat ca acest echipament are un dublu sau chiar triplu rol: in primul rand, el mentine preparatele din interior, fie ca vorbim despre pateuri, pizza, placinte ori crochete, la temperatura ideala pentru consum imediat. In al doilea rand, serveste drept modalitate de expunere, la propriu si la figurat, a bunatatilor mentionate anterior.
Nu in ultimul rand, o vitrina calda are un puternic rol comercial, intrucat imbie trecatorii si pe cei care se afla deja in interiorul localului sa achizitioneze ceea ce observa si le face cu ochiul de partea cealalta a geamului aburind. Asadar, utilitatea sa nu poate fi contestata, iar, din fericire, nici pretul, mai ales daca vorbim despre modelele de baza, nu reprezinta sub nicio forma un efort financiar deosebit, asa cum veti vedea in continuare. Am ales oferta Fresco Expert, furnizor care sustine inca din anul 1992 geniul in bucatariile profesionale din Romania.
Modele de vitrina calda de la 2.455 de lei la 69.550 de lei!
Brand-ul mentionat anterior comercializeaza nu mai putin de 10 tipuri de vitrina calda. Cea mai simpla, de banc, cu 3 niveluri si geam glisant, costa doar 2.455 de lei. Aceasta este alimentata electric, are dimensiunile de 67,8×56,8×69,8 centimetri, o greutate neta de 47 de kilograme si o capacitate de 130 de litri. In interior, ea dezvolta temperaturi intre 30 si 90 de grade Celsius (ventilat).
Pe de alta parte, cel mai performant produs din aceasta categorie costa 69.550 de lei, are dimensiunile de 121,9×69,4×202,9 centimetri, o greutate de 255 de kilograme si o capacitate de 5 rafturi (maximum 18 kilograme per raft), fiind personalizabila cu marca proprie. Vitrina calda de la Alto Shaam foloseste tehnologia patentata de incalzire Halo Heat (fara ventilator), iar temperatura fiecarui raft poate fi controlata individual.
Preturile precizate includ garantia Base Care (montaj, 12 luni piese de schimb si manopera), care poate fi prelungita contra cost, dupa cum urmeaza: Performance Care – 175 de lei (Base Care + o revizie anuala + training utilizare + service level agreement in 72 de ore), respectiv Premium Care – 310 lei (Performance Care + 24 de luni piese de schimb si manopera + service level agreement in 48 de ore). In concluzie, acum puteti estima impactul bugetar al integrarii unei vitrine calde in cadrul business-ului dumneavoastra. Mult succes si vanzari… ca painea calda!