Externalizare Vs In House SEO

Externalizare Vs In House SEO

Marketingul pe internet crește pe zi ce trece. Într-o astfel de situație, nu este suficient ca o afacere să aibă doar un site web. Este important ca acest site web să fie vizibil pentru utilizatori și să apară în rezultatele căutărilor atunci când utilizatorii caută cuvinte cheie conexe. Cu atât de multe companii și site-uri web care vând aceleași produse sau servicii ca și afacerea dvs., cum vă asigurați că vă faceți remarcat și că veți obține mai multe afaceri?

Aici intervine optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO). Multe companii încorporează SEO în strategiile lor de marketing. Acest lucru ridică încă o întrebare. Este mai bine SEO in-house sau ar trebui să externalizați SEO a site-ului dvs. către o agenție? Care sunt avantajele și dezavantajele de a obține SEO-ul site-ului dvs. web realizat In-House în comparație cu externalizarea nevoilor dvs. de SEO? Atât SEO in-house, cât și externalizarea SEO au avantajele și dezavantajele lor. Fiecare companie trebuie să analizeze aceste două modele și apoi să decidă în funcție de nevoile sale.

Avantajele SEO in-house

1. Un expert SEO In-House va cunoaște bine afacerea dvs. și, prin urmare, va înțelege nuanțele companiei și, de asemenea, provocările acesteia.

2. Realizarea SEO In-House vă oferă un control complet asupra strategiilor și a execuției acestora. Expertul SEO poate fi contactat imediat pentru orice schimbare, deoarece stă în același birou cu ceilalți membri ai companiei.

3. Expertul SEO In-House lucrează doar pe site-ul dvs. și nu pe alte site-uri web. Acest lucru înseamnă că expertul poate acorda toată atenția site-ului dumneavoastră și poate lucra la îmbunătățirea clasamentului site-ului dumneavoastră.

4. Uneori, In-House SEO este mai puțin costisitor decât agențiile SEO externalizate.

Dezavantaje ale SEO in-house

1. SEO este un domeniu care se schimbă rapid. Algoritmii motoarelor de căutare continuă să se schimbe. Trebuie să fii mereu la curent cu schimbările. Competențele în SEO continuă, de asemenea, să se schimbe. Dacă vă decideți să faceți SEO-ul site-ului dvs. In-House, atunci trebuie să cheltuiți timp și, uneori, bani pentru a învăța noile aspecte ale SEO și să vă mențineți la curent cu schimbările.

2. Poate consuma mult timp dacă trebuie să țineți pasul cu tendințele din domeniu. Și este important să vă țineți la curent cu tendințele afacerii dacă alegeți să vă faceți SEO In-House. De asemenea, va trebui să acordați atenție marketingului general al site-ului dvs. și s-ar putea să nu găsiți timp să vă actualizați cu cele mai recente noutăți în SEO. Acest lucru poate duce la practici SEO depășite care pot afecta și mai mult clasamentul site-urilor dvs.

3. SEO necesită o serie de instrumente. Dacă alegeți să vă faceți SEO In-House, atunci trebuie să cumpărați aceste instrumente. Acest lucru poate fi foarte scump. Doar având aceste instrumente nu este suficient. De asemenea, trebuie să învățați cum să le utilizați, ceea ce vă poate lua în continuare mult timp.

Profesioniști SEO externalizați

1. Cel mai mare avantaj al externalizării nevoilor tale de SEO către o agenție este că primești expertiza unei întregi echipe de experți SEO care vor lucra la site-ul tău. Din moment ce, este o echipă care lucrează doar pe proiecte SEO, aceștia vor fi la curent cu cele mai recente tendințe în afaceri și, prin urmare, nu trebuie să cheltuiți timp sau bani pentru a vă familiariza cu aceste tendințe. Echipa va crea strategii SEO pentru afacerea dvs. ținând cont de aceste tendințe.

2. Agențiile SEO lucrează cu un număr mare de clienți. Avantajul acestui lucru este că au experiența de a lucra cu diferite tipuri de afaceri și înțeleg mai bine nevoile acestora. Această perspectivă largă poate fi un mare avantaj în obținerea vizibilității pe web.

3. Dacă externalizezi SEO către o agenție, nu trebuie să cheltuiești timp, efort și bani pentru a angaja o echipă SEO In-House, training și instrumente.

4. Agenția SEO externalizată nu va fi afectată de presiunile altor aspecte legate de marketingul afacerii dumneavoastră și se poate concentra doar pe SEO-ul site-ului dumneavoastră.

5. Externalizarea SEO înseamnă o execuție mai rapidă a sarcinilor, deoarece veți avea o echipă de oameni care lucrează la site-ul dvs. web, spre deosebire de unul sau doi experți interni.

Consecințe ale externalizării SEO

1. Externalizarea SEO vă poate cere uneori să investiți ceva mai mulți bani decât ați face-o dacă ați realiza singur SEO-ul site-ului dvs. intern.

2. Dacă externalizați SEO a site-ului dvs. către o agenție, atunci aceasta ar avea nevoie de ceva timp pentru a vă cunoaște afacerea și modul în care lucrați. Acest lucru ar dura ceva timp până când agenția se va obișnui să lucreze cu compania dvs.

3. Deoarece agenția se va ocupa de mai mult decât de site-ul dvs. web, nu puteți fi sigur de timpul și de atenția pe care agenția o va acorda site-ului dvs. web. S-ar putea să trebuiască să verificați în mod constant munca depusă și progresul site-ului dumneavoastră.

4. Unele dintre agențiile SEO pot folosi tehnici SEO ieftine bazate pe instrumente sau tehnici SEO black hat pentru a obține rezultatele pe care le promit clienților lor. Este posibil să trebuiască să vă implicați în activitatea agenției pentru a vă asigura că astfel de tehnici nu sunt folosite pentru site-ul dvs. web.